Více než 25 let zkušeností, které zaručují dokonalý potisk

Obchodní podmínky

Rozsah platnosti

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou závazné a jakákoli jiná ujednání jsou možná pouze s výslovným písemným souhlasem dodavatele.

Veškeré dohody mezi objednatelem a dodavatelem musí být uzavřeny v souladu s těmito podmínkami a písemně potvrzeny dodavatelem.

Nabídka a uzavření smlouvy

Smlouvy nabývají platnosti výhradně po písemném potvrzení či formou emailu. Dodavatel si vyhrazuje právo požadovat platbu předem nebo požadovat přiměřené zajištění závazků před či po uzavření smlouvy. Odmítnutí těchto podmínek klientem opravňuje dodavatele k odstoupení od smlouvy, přičemž platby za již provedené částečné dodávky jsou splatné okamžitě.

Jakékoli dodatečné změny zakázky na základě požadavků klienta budou účtovány. O veškerých nákladech spojených s těmito změnami musí být klient písemně informován. Mezi další změny patří i opakování zkušebních tisků na žádost klienta, pokud došlo k malým odchylkám od původního návrhu.

Podklady, návrhy a vzorky

Návrhy, testovací sazby, korektury, vzorky a další přípravné práce na žádost klienta budou fakturovány dle aktuálního ceníku dostupného na webových stránkách dodavatele.

Materiály a data získané od klienta, nezbytné pro výrobu, zůstávají ve vlastnictví dodavatele a jsou uchovávána po dobu jednoho roku.

Tiskové návrhy a podklady zůstávají ve vlastnictví dodavatele a nesmí být bez souhlasu sdíleny s třetími stranami. Projekty jsou chráněny autorským právem.

Data jsou uchovávána po dobu jednoho roku od poslední dodávky. Po uplynutí tohoto období budou smazána, přičemž dodavatel není povinen o takovém smazání klienta informovat.

Výroba probíhá dle specifikací klienta. Dodavatel nenese odpovědnost za ověření správnosti, vhodnosti či účelnosti zakázek.

Klient odpovídá za to, že výrobou podle předaných dat, grafiky či vzorků nejsou porušena práva třetích stran. Klient se zavazuje uhradit veškeré náklady spojené s porušením těchto práv.

Dodavatel nenese odpovědnost za chyby přehlédnuté klientem, včetně změn na jeho přání nebo nutných úprav podkladů, které klient odsouhlasil emailem. Změny zadány telefonicky musí být rovněž potvrzeny emailem.

Ceny a platby

Pokud není dohodnuto jinak, platí ceny uvedené v ceníku na webových stránkách dodavatele. Zaplacení kupní ceny musí být provedeno podle faktury nebo podmínek stanovených dodavatelem.

Není-li dohodnuto jinak, musí být zakázka uhrazena do 14 dnů od vystavení faktury.

V případě pozdní platby si dodavatel vyhrazuje právo účtovat úroky z prodlení ve výši 0,05 % za každý den prodlení z celkové fakturované částky. Zboží zůstává ve vlastnictví dodavatele až do úplného zaplacení faktury.

Dodací podmínky a termíny

Dodací termíny budou dodrženy za předpokladu, že od klienta obdržíme přesné podklady a jasné specifikace.

Zhotovitel se postará o pečlivé zabalení zásilky. Odpovědnost zhotovitele za vzniklé škody je omezena pouze na případy hrubé nedbalosti při zpracování zakázky. Zboží je pojištěno v souladu s přepravními podmínkami dopravního servisu, přičemž doplňkové pojištění je sjednáno pouze na základě výslovné a písemné žádosti klienta a na jeho náklady.

Dodavatel nenese odpovědnost za poškození či zpoždění zásilky; tato odpovědnost přechází na dopravní společnost v okamžiku převzetí zásilky. Klient si může stanovit termíny dodání zakázky. Pokud dodavatel z kapacitních či jiných důvodů nemůže dodržet stanovený termín, vyhrazuje si právo zakázku odmítnout. Veškeré právní nároky klienta z důvodu zpoždění dodávky zůstávají nedotčeny.

Dodací termíny, pokud nejsou výslovně dohodnuty jako závazné, jsou považovány za nezávazné. Dodavatel má právo realizovat částečné dodávky nebo dílčí zpracování zakázky po vzájemné písemné dohodě s klientem.

Dodavatel nenese odpovědnost za prodlení s plněním či nesplněním povinnosti podle Smlouvy nebo za škody, pokud toto prodlení či nesplnění bylo způsobeno vyšší mocí. Za vyšší moc se považují zejména: válka, stávka, vyhlášení výjimečného stavu, občanské nepokoje, teroristické činy nebo jejich nebezpečí, rozhodnutí či opatření orgánů státní správy či samosprávy nebo soudů, přírodní živelné události včetně sněhové kalamity, povodně a požáru, nesjízdné silnice nebo omezení jejich průjezdnosti, havárie znemožňující či znesnadňující splnění povinností stran, dlouhodobé (více než 24 hodin trvající) přerušení dodávky elektrické energie, porucha stroje či zařízení nebo výpadek technologií včetně poruch hardware či software počítačů včetně těch způsobených viry, zásahem hackerů nebo aktualizacemi software, či jiný podobný stav či nepředvídatelné, neodvratitelné a nezaviněné události významně omezující či vylučující splnění povinností Dodavatele.

Podmínky skladování

Zásilky musí být skladovány v suchém prostředí s konstantní teplotou a vlhkostí. Je nezbytné, aby byly použity a nažehleny nejpozději do jednoho roku od data výroby, po této době dodavatel nenese odpovědnost za problémy způsobené jejich opožděným použitím.

Výhrada vlastnictví

Vlastnictví dodaného zboží si vyhrazujeme až do úplného zaplacení všech pohledávek vyplývajících ze smlouvy.

Klient je povinen neprodleně a písemně informovat dodavatele o zásahu třetích stran, zejména o omezujících opatřeních, jakož i o znehodnocení svého majetku.

Klient musí nahradit dodavateli škody a náklady vyplývající z porušení této povinnosti a z nezbytných opatření proti zásahům třetích stran. V případě porušení smlouvy klientem, zejména nesplněním platebních povinností i po výzvě k úhradě, je dodavatel oprávněn odstoupit od smlouvy po poskytnutí přiměřené lhůty k úhradě a požadovat vrácení dodaného zboží. Náklady na dopravu hradí klient. Zhotovitel má právo na vrácené zboží k účelům recyklace a vyhrazuje si právo žádat úhradu vzniklých škod i po vrácení zboží.

Záruka a reklamace

Zákazník je povinen veškeré zjevné vady písemně oznámit do sedmi dnů od obdržení zboží prostřednictvím formuláře dostupného na webových stránkách dodavatele. Nedodržení této lhůty má za následek zamítnutí reklamace. Po obdržení všech potřebných podkladů od klienta je reklamace bezodkladně zpracována.

Barevné odchylky způsobené technickými podmínkami, včetně odchylek od originálu či barevné mapy, nejsou považovány za vady. Toto platí i pro případné rozdíly mezi zkušebním tiskem a podklady.

Co se týče tenkých linek, dodavatel zaručuje kvalitu pouze pro linky o tloušťce nad 0,7 mm. U linek tenčích než 0,7 mm dodavatel nenese odpovědnost za potíže spojené s nažehlováním a reklamace takových případů nejsou akceptovány.

Při uznaných reklamačních nárocích má klient možnost zvolit mezi opravou zboží, poskytnutím slevy, nebo vrácením peněz za zboží. V případě vrácení peněz (týká se pouze předplaceného nebo již zaplaceného zboží) se vystaví dobropis a částka je zaslána na bankovní účet klienta, a to pouze po obdržení vadného zboží dodavatelem.

Příjemce poškozené zásilky musí okamžitě po převzetí učinit písemný záznam o škodě u přepravní společnosti, jinak ztrácí nárok na reklamaci.

Dodavatel neodpovídá za tisková data a originální předlohy, které jsou nedílnou součástí klientovy objednávky. Rovněž nenese odpovědnost za materiály klienta používané při nažehlování transferových potisků, které obsahují příměsi silikonu či jiných než bavlněných vláken, což může vést k nepřilnavosti transferů na takto použité materiály.

Autorská práva

Tiskoviny a elektronické publikace jsou vytvářeny podle obsahových specifikací zadaných zákazníkem, přičemž dodavatel nemá žádný vliv na jeho obsah. Odpovědnost za zajištění, že veškerá přenášená data, včetně textů a obrázků, jsou oprávněně používána, zpřístupňována a zveřejňována, nese klient nebo jím pověřená třetí osoba. Klient dále ručí za to, že nedochází k porušování práv třetích osob či autorského práva, a že prostřednictvím tvorby tiskovin či elektronických publikací nedochází k porušování zákona, ani k šíření protikonkurenčního obsahu. V případě jakéhokoli porušení práv třetích osob je dodavatel zproštěn všech souvisejících závazků.

Ochrana osobních údajů

Dodavatel je oprávněn ukládat a dále zpracovávat data elektronicky, přičemž se zavazuje, že všechny osobní údaje budou považovány za důvěrné. Dodavatel může poskytnout údaje o zákaznících třetím stranám, pokud je to nezbytné pro plnění smlouvy, a to v souladu s platnými právními předpisy o ochraně dat.

Zvláštní ujednání

Veškeré spory, které vzejdou z této smluvní dohody mezi prodávajícím a kupujícím, budou řešeny příslušným soudem České republiky dle platných právních předpisů. Smluvní strany tímto souhlasí, že místní příslušnost soudu prvního stupně bude určena podle sídla prodávajícího v době zahájení řízení, v souladu s §89a občanského soudního řádu.

Kontakt

JIMI PRINT s.r.o.

Sídlo: Kubelíkova 1224/42, 130 00, Praha 3
Výroba: Hlavní 54, 330 26, Tlučná

IČO:24251569
DIČ:CZ24251569